יום חמישי, 23 ביולי 2015

מייבש כביסה מומלץ

היום מייבש הכביסה הוא מוצר נפוץ למדיי, וחברות רבות משווקת מוצר זה לשימוש ביתי פשוט ונוח. ניתן להתאים את המייבש לנפח הכביסה המיועדת וגם לגודל החלל.

בעברנו הרחוק היה נהוג לחשוב על המייבשים במוצר מותרות, שהרי בכל בית כמעט היו חבלי התלייה המסורתיים וניתן היה לייבש ללא השקעת אנרגיה וכסף בשמש הטבעית ובאוויר הפתוח. אך כיום השתנה מעמדו של מייבש הכביסה והוא מוצר חובה בכל בית כמעט, שכן יעילותו הרבה ויתרונותיו עולים על ההשקעה הכלכלית הנדרשת לשם כך.

במדינה כמו שלנו, שניתן לצפות את מזג האוויר רק בקירוב, פעמים רבות מפתיע אותנו הגשם ותופס אותנו לא מכונים. במקרה כזה, לא ניתן לתלות כביסה ולייבשה בחוץ. יש המעדיפים לתלות את הכביסה בתוך חלל הבית בהעדר יכולת לתלותה מחוצה לו, אך זה מאריך את זמן ההתייבשות שלה באופן משמעותי וכביסה שלא ניתן לייבשה באופן מידי ונשארת רטובה לאורך זמן מקבלת ריח לא נעים ואז צריך לכבסה בשנית. דבר זה מצריך שימוש במשאבים נוספים כמו מים חשמל חומרי כביסה וכו''.

למרות שבחורף השימוש במוצר נראה כהכרחי יותר, גם בימי הקיץ לא כדאי לוותר עליו. גם בתנאי מזג האוויר המתאימים לייבוש, ישנם בגדים שעשויים מבדים עדינים ועלולים להיפגם מנזקי  השמש.

כשאנו מסתמכים על מזג האוויר למטרה זו, ייתכן שניאלץ לחכות זמן מה, אפילו מספר שעות, תלוי במזג האוויר באותו היום וכך כאמור יכולים הבגדים או איכותם להיפגע, ובנוסף ייתכן שהבגדים עלולים לא להתייבש בזמן הרצוי ויהיה צורך במציאות פתרון אחר בהתראה קצרה.

ישנה חשיבות רבה לתפעול המוצר גם אצל אנשים מבוגרים או בעלי מגובלות פיזית כלשהי, לא רבים חושבים על כך בהקשר של רכישת מכשירי חשמל אבל כל פעולה הקשורה במטלות הביתה היא מאומצת ופיזית, ומכשור חשמלי מתאים עשוי להקל מאוד את המלאכה.


כפי שניתן לראות, מייבש כביסה הוא כבר לא עניין של מותרות בלבד. כיום יש בו צורך ממשי והוא יכול לייעל את משק הבית ולהפוך את חייכם לקלים ונוחים הרבה יותר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה