יום שבת, 1 באוגוסט 2015

מגהץ אדים או מגהץ קיטור? 6 טיפים חשובים

ריכזנו עבורכם את ההבדלים המרכזיים בין שני דגמי המגהצים המובילים והמועדפים במרבית בתי האב בישראל, בכדי שתוכלו להבין טוב יותר על התועלות והיכולות של כל דגם ולבחור בצורה חכמה ומושכלת את הדגם המתאים יותר לשימושים האישיים שלכם. נתחיל:

1. נוחות השימוש - מגהצי קיטור נחשבים הרבה יותר כבדים ולוקח להם זמן להתחמם. זאת לעומת מגהץ אדים שנחשב קל ונוח לאחיזה ומתחמם תוך זמן קצר יותר. מבחינה זו, אם נתייחס גם לטענה הראשונה שהצגנו, לגבי סוג הבגדים, אזי שמי שמעוניין בגיהוץ איכותי וממושך, עדיף לו לרכוש מגהץ קיטור איכותי בעוד שעבור גיהוץ מהיר ופשוט, עדיף להשתמש במגהץ אדים.

2. ביצועים – על מנת ליהנות מביצועים גבוהים, יש לבחור מגהץ עם הספק של למעלה מ-2,000 ואט וכן מגהץ שיש לו תפוקת אדים גבוהה. בשביל לדעת מהי תפוקת האדים של המגהץ, יש לקרוא על גבי האריזה כמה אדים מייצר המגהץ בדקה.

3. יחידות מים – כפי שציינו מגהץ קיטור מתבסס על מנגנון חיצוני בו ממלאים מים, בעוד מגהצי האדים החדישים עושים שימוש במנגנון פנימי מיוחד. מאחר והמנגנון הפנימי הוא קטן, אומנם החימום הוא מהיר אך זה אומר שהמים מספיקים לחימום פחות בגדים. לעומת זאת, המנגנון החיצוני של מגהץ קיטור, יכול להגיע ל-4 ק"ג מים, מה שאומר שהחימום יהיה איטי אך יספיק להרבה יותר בגדים.

בכל מקרה רצוי לבחור מגהץ שיש לו מיכל של לפחות ליטר וכן מנגנון שמונע טפטוף של המים על הבגדים. מבחינת סוג המים, כיום אפשר להשתמש במים מהברז, במגהצים פחות איכותיים, חייבים להשתמש במים מזוקקים.

4. תחתית – אנחנו יכולים למצוא מגהץ נירוסטה, שנחשב לזול ביותר וכן הפחות טוב, לעומת זאת מגהצים עם תחתית קרמית או טפלון, נחשבים ליקרים יותר אך הרבה יותר איכותיים, ומומלץ לרכוש מגהצים מסוג זה.

5. מנגנון כיבוי – כיום מרבית המגהצים עובדים על מגנון כיבוי עצמי, אחרי זמן מה שהמגהץ לא נמצא בתנועה. זה הרבה יותר בטוח ונכון לעבוד כך.

6. האחיזה - נקודה חשובה אחרונה, לפני רכישת מגהץ, תבדקו היטב את האחיזה שלו, עד כמה היא נוחה לכם, כמה הוא שוקל, והאם נוח לכם לעבוד איתו. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה